Adina Vlad

  Managing Partner, Unlock Market Research

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a înfiinţat-o după experienţa de management într-o companie multinaţională. Adina are 18 ani de experienţă în cercetarea de piaţă, fiind implicată în numeroase proiecte strategice, atât în România, cât şi internaţional. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetării motivaţionale în România şi a format o şcoală recunoscută de cercetare de piaţă axată pe descoperirea de insight-uri de business strategice. Echipa Unlock este formată în prezent din 15 oameni, în mare majoritate sociologi, având competenţe atât de research calitativ şi cantitativ, completate cu abilitatea de a extrage insight-uri de business. Recent, Unlock Market Research a fost repozitionată din agenţie de cercetare în companie de consumer knowledge şi, odată cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinţe şi cunoaşterea consumatorilor, cu scopul de a deveni platforma de comunicare a transformărilor prin care trec românii, atât la nivel local, cât şi în raport cu tendinţele globale.